Menu

НДР «Обліково-аналітичне забезпечення маркетингових досліджень ринку транспортних послуг»

Договір ЕУ № 292-1 від 30.06.2016 р.
Термін дії договору – з 11.07.2016 р. по 31.08.2016 р.
Вартість робіт згідно договору – 10 тис. грн. з ПДВ
Замовник – ТОВ «Альянс»
Науковий керівник: к.е.н., доцент Фартушняк Ольга Вікторівна 

Мета науково-дослідної роботи – теоретико-методичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій з формування обліково-аналітичного забезпечення маркетингових досліджень ринку транспортних послуг

Надано теоретичне обґрунтування обліково-аналітичного забезпечення та факторів формування ринку транспортних послуг. Запропонований методичний підхід до забезпечення потреб ринку транспортних послуг на основі маркетингу. Удосконалено процедуру визначення рівня конкурентоспроможності послуг, яка передбачає сполучення трьох напрямків оцінювання передумов досягнення підприємством бажаних параметрів позиціонування на ринку (в розрізі оцінок стратегічних можливостей, конкурентних позицій та кон’юнктури ринку). Розроблено обліково-аналітичне забезпечення дослідження ринку транспортних послуг з використанням системного підходу. Практична значимість наданих рекомендацій дозволить підвищити ефектив-ності діяльності підприємства та збільшити прибутковість бізнесу внаслідок підвищення конкурентоспроможності послуг за рахунок більш якісного задоволення потреб споживачів.

 

Назва та автори розробки

Показники результативності, переваги над аналогами, економічний, соціальний ефект

Місце впровадження (назва організації, відомча належність, адреса

Дата
впровад­ження

Результати, які отримано ВНЗ від впровадження

Обліково-аналітичне забезпечення маркетингових досліджень ринку транспортних послуг

(О.В. Фартушняк)

Надано теоретичне обґрунтування обліково-аналітичного забезпечення та факторів формування ринку транспортних послуг. Запропонований методичний підхід до забезпечення потреб ринку транспортних послуг на основі маркетингу. Удосконалено процедуру визначення рівня конкурентоспроможності послуг, яка передбачає сполучення трьох напрямків оцінювання передумов досягнення підприємством бажаних параметрів позиціонування на ринку (в розрізі оцінок стратегічних можливостей, конкурентних позицій та кон’юнктури ринку). Розроблено обліково-аналітичне забезпечення дослідження ринку транспортних послуг з використанням системного підходу.

Економічний ефект – підвищення ефективності діяльності підприємства та збільшення прибутковості бізнесу внаслідок підвищення конкурентоспроможності послуг.

Соціальний ефект – якісне задоволення потреб споживачів ринку транспортних послуг.

ТОВ «Альянс»

Вересень
2016 р.

Використання в лекційному матеріалі за дисциплінами:
1) «Бухгалтерський облік» тема: «Облікові регістри, техніка, форми та організація обліку на промислових підприємствах»
2) «Облік за видами економічної діяльності» тема: « Облік реалізації послуг в автотранспортних підприємствах»

 

Go to top
(C) Кафедра обліку і бізнес-консалтингу ХНЕУ ім. С. Кузнеця