Menu

Геміфікація: залучення досвіду СIMA в освітній процес кафедри

Ігрові технології займають вагоме місце в підготовці здобувачів за освітніми програмами кафедри. З точки зору покращення ігрової компоненти вельмим цінною виявилась можливість членів кафедри 6 вересня 2023 року долучитися до вебінару на тему "Gamifying the Accounting & Finance Degree for Engaged Learning". На даному вебінарі Firoz Jethwa (lecturer in Accounting and Finance University of Cumbria, UK) розкрив сучасні виклики щодо бухгалтерської освіти та описав його досвід їх подалання за допомогою технологій активного навчання.

Логічним продовженням даного вебінару постала участь членів кафедри 14 вереся 2023 року в організованому СIMA форуму академічних лідерерів, проблемитика якого орієнтувалася на визначення особливостей навчання сучасного покоління студентів (орігінальна назва - "Gen Z for the Accounting & Finance profession"). В рамках форуму Alpa Shah (Senior Manager - Value Proposition & Go to Market, AICPA & CIMA) поділилася дослідженнями своєї команди про покоління Z та їхнє сприйняття в галузі бухгалтерського обліку та фінансів. Свое бачення навчання "зумерів" надав також професор Dr. Douglas M. Boyle (DBA, MBA, CPA, CMA, Accounting Department Chair, University of Scranton)

Отримана інформація про сучасні підходи щодо повнішого залучення студентів до освітнього процесу в адаптованому варіанті будуть використано в процесі удосконалення освітньо-професійних та освітньо-наукової програми кафедри, зокрема в рамках Навчальна бухгалтерія.

Геміфікація: залучення досвіду СIMA в освітній процес кафедри

Геміфікація: залучення досвіду СIMA в освітній процес кафедри

Геміфікація: залучення досвіду СIMA в освітній процес кафедри

Геміфікація: залучення досвіду СIMA в освітній процес кафедри

Геміфікація: залучення досвіду СIMA в освітній процес кафедри

Геміфікація: залучення досвіду СIMA в освітній процес кафедри

Геміфікація: залучення досвіду СIMA в освітній процес кафедри

Геміфікація: залучення досвіду СIMA в освітній процес кафедри

Геміфікація: залучення досвіду СIMA в освітній процес кафедри

Геміфікація: залучення досвіду СIMA в освітній процес кафедри

Геміфікація: залучення досвіду СIMA в освітній процес кафедри

Геміфікація: залучення досвіду СIMA в освітній процес кафедри

Геміфікація: залучення досвіду СIMA в освітній процес кафедри

Геміфікація: залучення досвіду СIMA в освітній процес кафедри

Геміфікація: залучення досвіду СIMA в освітній процес кафедри

Геміфікація: залучення досвіду СIMA в освітній процес кафедри

Геміфікація: залучення досвіду СIMA в освітній процес кафедри

Геміфікація: залучення досвіду СIMA в освітній процес кафедри

Геміфікація: залучення досвіду СIMA в освітній процес кафедри

Геміфікація: залучення досвіду СIMA в освітній процес кафедри

Геміфікація: залучення досвіду СIMA в освітній процес кафедри

Геміфікація: залучення досвіду СIMA в освітній процес кафедри

Геміфікація: залучення досвіду СIMA в освітній процес кафедри

Геміфікація: залучення досвіду СIMA в освітній процес кафедри

Геміфікація: залучення досвіду СIMA в освітній процес кафедри

Геміфікація: залучення досвіду СIMA в освітній процес кафедри

Геміфікація: залучення досвіду СIMA в освітній процес кафедри

Геміфікація: залучення досвіду СIMA в освітній процес кафедри

Геміфікація: залучення досвіду СIMA в освітній процес кафедри

Go to top
(C) Кафедра обліку і бізнес-консалтингу ХНЕУ ім. С. Кузнеця